ГоловнаРеєстраціяВхід Офіційний сайт школи І-ІІІ ступенів № 151 міста Києва Понеділок, 17.12.2018, 05:29
  Педагогічна рада Вітаю Вас Гість | RSS

Шановні відвідувачі сайту! Якщо ви помітили помилки в матеріалах сайту, напишіть, будь ласка, про це в коментарях або в чаті. Дякуємо!
 
 
  • Відповідно до статті 39 Закону України «Про загальну середню освіту» від № 13.05.1999 № 651-ХІV (із змінами) колегіальним органом управління за­гальноосвітнім навчальним закладом є педагогічна рада, повноваження якої визначаються Положенням про загальноосвітні навчальні заклади.
  • Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778:

— учні гімназій (гімназій-інтернатів), ліцеїв (ліцеїв-інтернатів), колегіумів (колегіумів-інтернатів), спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням окремих предметів, які мають за підсумками річного оцінювання початковий рівень досягнень у навчанні хоча б з одного профільного предмета, за рішенням педагогічної ради та відповідно до наказу керівника можуть відраховуватися із зазначених вище закладів (п. 28);

— за рішенням педагогічної ради гімназій (гімназій-інтернатів), ліцеїв (ліцеїв-інтернатів), колегіумів (колегіумів-інтернатів), погодженим з місцевими органами управління освітою, як виключний засіб педагогічного впливу за неодноразові порушення статуту допускається відрахування учнів із зазначених закладів та переведення їх до закладу за місцем проживання (п. 28);

— керівник закладу є головою педагогічної ради — постійно діючого колегіального органу управління закладом (п. 96);

— засідання педагогічної ради проводяться у міру потреби, але не менш як чотири рази на рік (п. 97);

— педагогічна рада розглядає питання (п. 98):

  • удосконалення і методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • планування та режиму роботи закладу;
  • варіативної складової робочого навчального плану;
  • переведення учнів (вихованців) до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;
  • участі в інноваційній та експериментальній діяльності закладу, співпраці з вищими навчальними закладами та науковими установами;
  • морального та матеріального заохочення учнів (вихованців) та працівників закладу;
  • морального заохочення батьків та осіб, що їх замінюють, та громадських діячів, які беруть участь в організації навчально-виховного процесу;
  • притягнення до дисциплінарної відповідальності учнів (вихованців), працівників закладу за невиконання ними своїх обов’язків;
  • інші питання, пов’язані з діяльністю закладу.
  • Відповідно до пункту 4.2 Положення про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 19.05.2008 № 431, рішення про допуск екстерна до атестації приймається педагогічною радою та затверджується наказом керівника навчального закладу. Рішення педагогічної ради доводиться до відома екстернів.
  • Відповідно до Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.12.2010 № 1224:

— поточні питання функціонування спеціальних класів як структурної складової навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів систематично вивчаються та розглядаються на засіданнях методичних об’єднань педагогічних працівників, педагогічних рад (п. 1.9);

— у випадках, коли учні через складні вади розвитку протягом місяця не можуть засвоїти програму з окремих предметів (рівень державного освітнього стандарту для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку), педагогічна рада загальноосвітнього навчального закладу за рекомендацією відповідної психолого-медико-педагогічної консультації приймає рішення про переведення таких учнів на навчання за індивідуальними навчальними планами та програмами (п. 3.3);

— індивідуальні навчальні плани, програми розробляються вчителями за участю вчителя-дефектолога, інших педагогічних працівників, на основі навчальних програм спеціальних шкіл (шкіл-інтернатів), рекомендованих Міністерством освіти і науки України, розглядаються педагогічною радою, погоджуються батьками (особами, які їх замінюють) і затверджуються керівником навчального закладу. Навчальні досягнення таких учнів оцінюються за обсягом матеріалу, визначеного індивідуальним навчальним планом (п. 3.3).

  • Відповідно до Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженої наказом МОН № 1239 від 28.08.13 року:

3.2. Протокол.

3.2.1. Протокол – документ, який фіксує  хід ведення засідань, прийняття в загальноосвітньому навчальному закладі рішень комісіями, дорадчими органами, зборами тощо.

Протокол складається на підставі записів, зроблених безпосередньо під час засідань, поданих текстів та тез доповідей і виступів, довідок, проектів рішень тощо.

3.2.2. Протокол складається в стислій формі. У протоколі фіксуються лише прийняті рішення, а не хід обговорення питання.

3.2.3. Датою протоколу є дата проведення засідання. Якщо засідання тривало кілька днів, то через тире зазначаються перший і останній день засідання.

3.2.4. Номер протоколу повинен відповідати порядковому номеру засідання. Нумерація протоколів ведеться в межах календарного року окремо за кожною групою протоколів засідання відповідного колегіального органу. У реквізиті "місце засідання" зазначається назва населеного пункту, в якому відбулося засідання.

3.2.5. Заголовок до тексту протоколу повинен відображати вид засідання (нарада, збори, конференція тощо) або колегіальної діяльності (комісія, рада, збори, робоча група тощо) і включати назву виду документа.

3.2.6. Текст протоколу складається із вступної та основної частин.

3.2.7. У вступній частині протоколу зазначаються прізвища та ініціали голови  або  головуючого, секретаря, запрошених, а також присутніх осіб.

У списку присутніх зазначаються в алфавітному порядку спочатку прізвища та ініціали присутніх постійних членів колегіального органу без зазначення посад, потім - запрошених осіб із зазначенням посад та у разі потреби найменувань установ. Якщо кількість присутніх перевищує 15 осіб, зазначається їх загальна кількість з посиланням на список, що додається до протоколу.

Вступна частина включає порядок денний - перелік розглянутих на засіданні питань, що розміщені в порядку їх значущості із зазначенням доповідача з кожного питання. Порядок денний подається наприкінці вступної частини.

Слова "Порядок денний" друкуються від межі лівого поля, після них ставиться двокрапка. Кожне питання нумерується арабськими цифрами і друкується з абзацу. Формування питань у порядку денному починається з прийменника "Про".

3.2.8. Основна частина протоколу складається з розділів, які повинні відповідати пунктам порядку денного. Розділи нумеруються арабськими цифрами і будуються за такою схемою:

СЛУХАЛИ – ВИСТУПИЛИ – ВИРІШИЛИ (УХВАЛИЛИ, ПОСТАНОВИЛИ).

Зазначені слова друкуються великими літерами без відступу від межі лівого поля. Після цих слів ставиться двокрапка.

3.2.9. Після слова "СЛУХАЛИ" зазначається стислий текст виступу основного доповідача. Прізвище та ініціали кожного доповідача друкуються з нового рядка. Стислий текст виступу викладається у третій особі однини.

3.2.10. Тексти або тези доповіді та виступів, оформлені як окремі документи, до тексту протоколу не включаються. Після відомостей про доповідача ставиться тире і зазначається: "Текст доповіді (виступу) додається до протоколу".

3.2.11. Після слова "ВИСТУПИЛИ" фіксуються виступи тих осіб, які взяли участь в обговоренні доповіді. Виступи оформляються у протоколі із зазначенням посад, прізвищ та ініціалів промовців у називному відмінку, а також з стислим викладенням змісту питання та відповідей на нього. Зміст виступів викладається від третьої особи однини.

3.2.12. Після слова "ВИРІШИЛИ" ("УХВАЛИЛИ", "ПОСТАНОВИЛИ") фіксується прийняте рішення з обговорюваного питання порядку денного. Рішення повинне бути конкретним і включати складові, що відповідають на такі питання: кому, що зробити і в який строк.

Рішення, що містять кілька питань, поділяють на пункти і підпункти, які нумеруються арабськими цифрами. Підпункти нумеруються цифрами з крапкою.

3.2.13. У разі коли на засіданні приймається рішення про затвердження документа, який обговорювався на засіданні, цей документ додається до протоколу і в ньому робиться посилання на номер і дату протоколу. За наявності інших документів, що розглядалися на засіданні та факт обговорення яких було зафіксовано у тексті протоколу, вони нумеруються арабськими цифрами (Додаток 1, Додаток 2). У відповідних пунктах протоколу робиться посилання на ці додатки.

3.2.14. Протокол підписується головуючим на засіданні колегіального органу та секретарем.

— єдиним документом у плануванні роботи школи є річний план. Він складається за участю педагогічного колективу, громадських організацій, відображає найголовніші питання діяльності школи, в обов’язковому порядку обговорюється педагогічною радою. Річний план має виходити з глибокого аналізу діяльності педагогічного і учнівського колективів і орієнтувати їх на досягнення кінцевого результату у навчально-виховному процесі;

— плани роботи класних керівників, вихователів, бібліотекарів, методичних об’єднань, гуртків, спортивних секцій тощо складаються на період, визначений педагогічним колективом, в довільній формі і узгоджуються з заступником директора з навчально-виховної роботи.

  • Відповідно до Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.12.2000 № 584 (у редакції наказу МОН від 17.03.2008 № 186):

— з метою стимулювання випускників навчальних закладів претенденти на нагородження Золотою або Срібною медаллю визначаються рішенням педагогічної ради за підсумками навчання у старшій школі (п. 1.3);

— рішення про нагородження Золотою або Срібною медаллю випускників загальноосвітніх навчальних закладів приймається на спільному засіданні педагогічної ради та ради навчального закладу, погоджується з місцевим органом управління освітою і затверджується наказом керівника навчального закладу (п. 2.3);

— спільне засідання вважається правочинним, якщо на ньому присутні більше як половина від кількісного складу педагогічної ради і ради навчального закладу (п. 2.3);

— рішення про нагородження Золотою або Срібною медаллю випускників професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-II рівнів акредитації, що надають повну загальну середню освіту, приймається педагогічною радою, погоджується з відповідним органом управління освітою і затверджується наказом керівника навчального закладу (п. 2.4).

  • Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 № 94 (у редакції наказу МОН від 18.02.2008 № 1151):

— учні початкової школи, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та за рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання (п. 4.4);

— педагогічна рада навчального закладу на підставі результатів навчальної діяльності учнів ухвалює рішення про переведення їх до основної школи (п. 4.5);

— учні (вихованці) основної школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та за рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання (п. 5.2);

— учні (вихованці) старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули з-за кордону і почали вивчати українську мову лише в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання (п. 6.2);

— підставою для звільнення від атестації є рішення педагогічної ради, на основі якого видається наказ керівника загальноосвітнього навчального закладу (п. 8.3).


За матеріалами: ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ № 01/2013

 
 
Вакансії
На даний час у школі відкрита вакансія медичної сестри


Оголошення
До уваги учнів, батьків та мешканців мікрорайону!

У школі здійснюється збір
макулатури, кришечок від пластикової тари
та використаних елементів живлення

Форма входу

Пошук

Категорії розділу
Новини освіти [132]
Цікаве [151]
Шкільні події [416]
Новини спорту [1]

Google+

Блоги шкільних МО
  • МО класних керівників
  • МО вчителів початкових класів
  • МО вчителів-словесників
  • МО вчителів іноземних мов та зарубіжної літератури
  • МО вчителів математики, фізики та інформатики
  • МО вчителів суспільно-гуманітарних та природничих дисциплін
  • МО вчителів оздоровчо-естетичного циклу

  • Блоги вчителів
  • Блог Савчук О.М.
  • Блог Коротич О.Р.
  • Блог Баришнікової А.П.

  • Корисні посилання
  • Сайт Голосіївського РУО
  • КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
  • Сайт Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Освіта.ua
  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  • Київський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Центр науково-освітніх інновацій та моніторингу
  • Інститут інноваційних технологій та змісту освіти
  • Український інститут національної пам'яті
  • Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Б.Грінченка
  • Електронна реєстрація на курси підвищення кваліфікації
  • Профспілка працівників освіти
  • Державна інформаційна система освіти (ДІСО)
  • Літературно-художній журнал "Дніпро"
  • Безкоштовна електронна бібліотека класичної літератури
  • ON-ляндія - безпечна веб-країна
  • Соняшник - українознавча гра
  • Центр навчально-методичної літератури
  • ПедПРЕСА
  • РАНОК
  • МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ
  • КИЇВСЬКА МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК
  • Київські учнівські олімпіади з інформаційних технологій і вивчення інформатики
  • Електронний репозитарій підручників
  • Моя кар'єра
  • АС Школа
  • Щоденник
  • Весела Абетка
  • Конкурс "Кенгуру"
  • Усе про Т.Г. Шевченка
  • Веб-простір безпеки
  • Укриття м. Києва
  • Блог бібліотеки "Чапаївка"

  • ДОН

    Гаряча лінія

    Shodennik.ua

    Наше опитування
    Якими повинні бути шкільні підручники?
    Всього відповідей: 373

    Свято дня
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Календар

    Київський час

    Погода в Києві

    Міні-чат

    Архів записів

     

    Школа І-ІІІ ступенів № 151 міста Києва. Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний хостинг uCoz